Sportens vecka

(V11) Jag stannade hos pappa till tisdag eftersom jag hade legat sjuk hos mamma tidigare vecka. Tisdag var det dags för simskola igen och på onsdagen var jag, Zakk och Ossian med på fotbollslekis då vår fotbollsträning inte startat än. På torsdagen fyllde mamma år men det blev inte så mycket firande då jag skulle spela bandy i Ale bandyhall.
3 matcher blev det och vi både vann och förlorade. Alla deltagare fick varsin medalj och laget en pokal. Jag var supernöjd att vi fick en extra bandykväll trots att isen gått sönder på Åby.
På lördagen var det dags att fira mamma och vi åkte ner till Margit och åt tårta. Efter fikat så gick jag på fotboll med mormor och Anders. Träningsmatch för IFK Göteborg mot Djurgården, den slutade 1-1.
Söndag förmiddag åkte vi till Sofia, Martin och Wilma och hälsade på i deras nya hus. Där blev det både lunch och fika.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0