V21

(V21) Mamma hämtade mig redan på onsdagen då pappa skulle ut och resa och vi ska åka till Rhodos på lördag. Fotboll och skola som vanligt under veckan. På fredagen hade mamma bokat klipptid till mig och sommarfrisyren är redo. Under lördagen blev det lite lugnt hemma med packning innan vi åkte till flygplatsen. Lugn flygning ner till Rhodos och sedan buss till hotellet. Eftersom vi kom fram sent så blev det sängen nästan direkt. Veckan rullade på med sol och bad i massor. Varje dag spelade vi även fotboll och waterball med andra gäster. På torsdagen fick jag vara med på @611 partyt som hade Dracula tema. Jag hittade även en ny kompis som hette Sverre och var från Norge. Vi hade superkul, badade och lekte på lekplatsen. Jag gick själv till baren och beställde dricka, glass och popcorn när jag var sugen. Lördag kväll bar det av hemåt igen. Söndag hemma med tvätt efter veckan och lite lek på gården. Måndag morgon ska vi till läkaren igen och prova att äta jordnötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0