Fullspäckad start på 2016

Mamma hämtade mig på måndagen och vi åkte ner till bandyträningen. Efter träningen så fick jag huvudvärk och kräktes. Mamma trodde det var maginfluensa så vi stannade hemma på tisdagen. Dock så verkade det inte vara något fel på mig efter en god natts sömn som tur var. Onsdagen så gick vi upp till dammen vid Landala Egna hem som frusit till is. Där åkte jag lite skridskor och lekte en stund innan det var dags att åka hem och duscha. Bio med Zakk och Ossian stod på schemat under eftermiddagen. Filmen vi såg var Den Gode Dinosaurien. Tyckte det var en bra film. På fredagen hämtade mormor mig på fritids och vi gick och tog en fika innan vi skulle gå på Scandinavium och kolla på Disney On Ice.
Lördag morgon åkte vi hemifrån ganska tidigt då vi skulle åka till Skövde och bada på Arena badhus. Rutschkanor, vågbassäng och vattenvirvel utomhus. Efter en heldag med bad så åkte vi upp till Billinghus hotell där vi skulle övernatta. Uppe på toppen fanns det massa snö. Vi passade på att åka i pulkabackarna innan vi körde hemåt på söndagen.
Måndag var det studiedag och jag var hemma med mamma. Var uppe hos Zakk och lekte en stund medan mamma gjorde lite ärenden på stan. På kvällen var det dags för bandyträning igen.

 Lek på isen

Bio med grabbarna

Änglar i snön

Se upp i backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0