Sportlov och aktiviteter

Mamma hämtade upp mig på torsdagen då pappa hade fått åka iväg ner till Halmstad. Vi tog en hemmakväll med Zakk och Elenor. Helgen rullade på utan några större aktiviteter. Söndagen var det Alla hjärtans dag och vi lyxade till med amerikanska pannakor till frukost. Veckan som kommer så är det ingen skola eftersom det är sportlov. Vi har hittat på mycket roligt på fritids under veckan, bla tagit spårvagnen till Plikta i Slottskogen där vi grillade korv och även bakat scones till fikat. Bandy blev det både måndag och torsdag som vanligt. På fredagen var jag ledig med mormor. Vi tog en sväng till biblioteket och lånade några nya Lasse-Maja böcker och sen åkte vi till Åby badet. Där var det väldigt mycket folk så vi stannade inte så länge. På lördagen åkte vi och hälsade på Helena, Klas, Albin och Melker. Vi hittade på massa buskul jag och Albin. På kvällen skulle mamma och Mattias på Jennies 30-års fest. Jag och mormor kollade på melodifestivalen och åt popcorn. Söndagen avslutades som vanligt med bingolotto, även denna gången utan vinst. jag stannade kvar hos mamma till onsdagen då pappa kom och hämtade mig.

 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0