Lysekil

(V31) Denna veckan åkte vi till Lysekil och besökte Pierre och Anne. Vädret var lite sisådär så det blev inte mkt fiske och krabbfiske som jag velat. Inte heller var det något badväder så vi fick hitta på lite annat.
Pierre fick hjälp av mig och Mattias att bygga ett plank där soptunnorna skulle stå. Mkt spikande blev det. På tisdagen åkte vi till Nordens Ark och tittade på djuren. Rovdjursmatningen denna gången var hos Amur leoparden. De tog lång tid på sig att hitta de utlagda köttbenen så jag hann tröttna och vi gick vidare.
Roligast var nog när man skulle jämföra sig med olika djur hur snabbt man kunde springa och hur långt man kunde hoppa. Pokemonjakt blev det oxå. Parken i Lysekil hade flera pokestop och en hel del pokemons.
På lördagen lämnades jag hos pappa då mamma och Mattias skulle på bröllopsfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0