Tandlös och lek

Måndag eftermiddag kom mamma tidigt till skolan då det var dags för utvecklingsamtal. Jag fick visa min måndagsbok där jag skriver vad som hänt under helgen. Från att ha skrivit av frökens text i höstas så kan jag nu skriva många meningar själv. Ibland blir det så mycket text att det inte ens får plats på sidan. Jag visade även böckerna som vi läser och talen vi räknar.
På onsdagen så tappade jag min första framtand i överkäken. Den hade varit lös ett tag men nu fick jag ut den. Det var även föräldrar frukost på skolan. Då fick föräldrarana vara med och äta frukost med oss barn.
Har även lekt med Zakk och vi passade på att ta en glass efter skolan.
Helgen spenderades i Borås. Där åt vi tacos, spelade TV-spel, klättrade och sprang runt på hinderbanan i Kransmossen. Jag skaffade några tillfälliga lek kompisar som jag tävlade mot på skoj.
Har även lekt lite med Albin och grillat Marsmallows.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0