Renovera mitt rum och kalas

Måndag hämtade mamma mig på fritids. Vi åkte hem och tog det lugnt. Tisdag var det dags för simskola igen och mormor följde med. Mamma skulle på föräldrarmöte så mormor blev kvar en stund. Skolan informerade lite om hur de jobbar och lite allt möjligt. Onsdag var det dags för fotboll och denna gången var Zakk med. Elenor mötte upp oss hemma efteråt och vi köpte pizza.

På lördagen kom Mattias och vi skulle fixa ordning lite nytt i mitt rum. Vi målade och skruvade en bra stund och blev även en sväng till IKEA. Nu har jag fått nytt skrivbord och ny madrass till sängen.

Söndag skulle Maja ha kalas. Det blev ett riktigt festligt kalas med slime, lekar och massa goda grejer att äta. jag hade en rejäl sockerkick när vi gick hem. Bingolotto på kvällen men ingen vinst denna gången heller.

 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0