Liseberg och Bio

 Denna veckan hände inte så mycket mer än att simskolan och fotbollen drog igång. Mormor som är nybliven pensionär följde med mig till simskolan som numera är i den djupa bassängen på Valhalla. Jag klarade av att simma 10 meter som var kravet för att gå denna simkursen som heter Sälen.
På fredagen kom mamma och Mattias och hämtade mig lite tidigare då vi skulle gå på Liseberg. Jag provade flera nya attraktioner som Lisebergsbanan, Slänggungan och Jukebox. De var riktigt roliga och jag ville åka flera gånger.
Efter några timmars åkande och spelande så skulle Tomas Ledin uppträda på Stora Scenen. Mamma hade sett fram emot detta länge. Dock var jag helt slut efter en vecka på dagis och massa åkande så det blev bara några låtar innan vi åkte hem.
På lördag förmiddag så åkte vi till Borås där vi skulle ha Helena, Klas, Albin och Melker på middag men jag blev tillfälligt magsjuk så det blev en lugn dag hemma kollandes på film. Söndag morgon mådde jag bättre igen och vi bokade in en bio på eftermiddagen. Insidan Ut var en riktigt bra film som bjöd på många skratt. efter bion tog jag och mamma bussen hem till Göteborg och bingolotto hemma i soffan.
 
Laddar för ännu en karussel

Slänggungan är kul

Laddar för Tomas Ledin

På Bio





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0