Avslutning och kalas

Veckan rullade på som den brukar med simning och fotboll. Dock var det sista fotbollsträningen för iår. Nästa år blir det ett eget lag för barn födda -09 så ingen mer fotbollslekis för mig. Fredagen tog vi bussen till Borås för att fira Mattias som fyllde år. Det blev grill på kvällen enligt mina önskemål. Lördag blev det lite hinderbana och fotboll på Kransmossen innan vi åkte hem och lagade mat inför kvällen då vi skulle ha Mattias familj på middag. Efter middagen blev det frisbeegolf på playstation med Albin, Emma och Filip. Söndag förmiddag hann vi med lite bad i Borås badhus. Trampolin, vågmaskin och klättervägg. Jag vågade tom hoppa från trean. Eftersom det är Halloween i veckan så har vi även shoppat lite skräckprylar, skelettofflor, skelettvantar och löständer. Efter lunchen så körde mamma mig till Hindåsavfarten för att möta upp pappa som skulle köra upp mig till farmor och farfar under höstlovet.
 
 Enda vägen är upp


Snart uppe

Full fart framåt

Ninja Warrior nästa :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0