Läkarbesök och bad

Veckan började med de vanliga aktiviteterna simning och fotboll. På torsdagen följe Zakk och Ossian med hem för att leka. Det var ett gäng glada pojkar på väg hem från skolan. Fredag morgon blev det sovmorgon eftersom jag skulle till hudläkaren och kolla upp mitt födelsemärke på armen som jag haft sedan jag föddes. Men enligt läkaren var det ingen fara. De mätte märket och fotade det ifall det skulle ändra sig till framtiden. Kvällen blev lugn hemma med pizza och familjen Rysberg på barnkanalen.
Lördag fm hälsade vi på hemma hos gammelmormor Margit och bjöd på bullar som mamma bakat. Väl hemma tog vi en promenad till Mossens fotbollsplan där jag och Mattias spelade fotboll medans mamma sprang några varv.
På söndagen åkte vi återigen till Åby badhus. Jag har fått mersmak på att bada och simma. Tråkigt nog var det simtävlingar i stora bassängen så det blev inte så mycket simmande och hoppande från trampolinen. Bingolotto på kvällen. Det visade sig att det var vinst på min lott när mamma rättade den. Jag måste ha missat en siffra i spelet. Två nya sverigelotter blev det.

Grabbarna grus påväg hem

Viktigt med frisyren

Säker sista utpost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0