Höstlunk

En vecka utan några större händelser. Skola, simning och fotboll som vanligt. På torsdagen var mamma tvungen att jobba heldag så jag fick gå till Guldgruvans fritids. Det är fritidset för de stora barnen som min skola har samarbete med. Där finns det hockeyspel, pingisbord och andra kul grejer. Det blev mys med mamma på fredagen då Mattias va ute och bowlade. På lördagen åkte vi ner till Freeport och köpte nya höstskor. På kvällen kom Ossian med familj och åt tacos. Mycket lekande och härjande blev det med Ossian och Billy.
På söndagen åkte vi till Åbybadet. Jag hade inga puffar på mig. Åka rutschkana och hoppa trampolin är favoriterna. Jag simmade som en fisk både på mage och på rygg. Efter några timmar åkte vi hem och spelade obligatoriska bingolotto. Tyvärr ingen vinst denna gången. Måndag och tisdag rullade på hos mamma och pappa hämtade till fotbollsträningen på onsdagen.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0