Höstmys och aktiviteter

Måndag hämtade pappa mig som vanligt igen och det bar hem tidigt till gården. Vi lagade middag och pappa och Nina berättade att jag skulle bli storebror. Sen var det samtalsämnet för den kväll och veckan igång. Galet nöjd och stolt kille. Tisdag körde vi simskola och jag är jätteduktig. Onsdag fotbollsträning och på torsdag gick jag och pappa gemensamt till Guldgruvan och hälsade på och spelade lite spel innan det bar hemåt. Fredag slutade pappa tidigt och hade en överraskning. Jag hade vunnit 2:a priset på tisppromenaden på demo-dagen så var till EL-GE och hämtade migg pris. Ett fiskespö :)
Lördag eldade vi två stora skräphögar på gården, hade myseftermiddag med trav, fotboll och bakade pizza. Provade mina nya bandygrejer så altl finns på plats inför morgondagen. Söndag grejade vi med hästarna innan det var dags för lunch och sen åka på bandyskola premiär. Det var skitkul att vara på is igen och jag träffade även några av tjejerna ur laget som var med på bandyskolan. Hem till gården och göra sig i ordning innan vi avslutade veckan men en mysmiddag på Texas Longhorn. En så galet nöjd och belåten kille somnade gott på kvällskvisten.

Eldningsdags

Provar bandykläderna

Första bandyskolapasset

Mysmiddag på Texas Longhorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0