Lek och Bus

När mamma hämtat mig på fritids så ville jag vara ute och leka en stund. Det hade blivit mörkt när vi väl kom hem men jag ville vara ute och åka skateboard ändå. Jag blir bättre och bättre på att hålla balansen. Tisdag var det simskola som vanligt. Vi hade vikarie idag och simmade duktigt fram och tillbaka på vår 25m längd. På onsdagen så följde Zakk med hem och lekte, efter en stund kom även Elenor och vi åt middag tillsammans ock kollade på Labyrint. Fredag med tacos och familjen Rysberg. På lördagen så gick vi till frisören och klippte mig. Lite vax och blå färg i håret och jag var nöjd. På kvällen kom Ossian och Zakk med familjer. Vi åt gott och busade hela kvällen. Lite film hann vi oxå med för att varva ner lite efter maten. Draktränaren är min favorit för tillfället. Söndag och dags för bandyträning igen i Kållereds ishall. Passade även på att ringa till pappa eftersom det var Fars dag. Kvällen avrundades som vanligt med bingolotto.

Skateboard tur :)

Spårvagnshäng med Zakk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0