Knasig vecka

Blev en knasig vecka hos pappa och Nina. Pappa har dragit en skuldra & axel och ej jobbat på hela veckan och det blev bara värre och värre så tisdag morgon blev det ingen förskola och jag åkte in till mamma som tog med mig på simskola och stannade tills torsdag då hon skjutsade mig tillbaka till gården medan pappa vilat lite.
Fredag orkade vi i alla fall åka ner till Kungsbacka och handla lite och hyra filmer för helgen. Fredag blev lugn hemma med lite stall fix bara och kolla coola filmer. Lördag var pappa äntligen lite bättre och vi gjorde stallet och pysslade med hästarna lite. Till Kungsbacka och fiskade fiskdamm på Hemmakväll. På eftermiddgen kom Nattis, Linnea och Robin och hälsade på. Hemmabakad pizza och mer mys och bus. Söndag var det tidig väckning då det väntade bandyträning redan klockan 0800. Jag har gått upp och tränat med 9 åringarna och det är jättekul och lärorikt. Efter träningen tog vi spelarbilder och lagbild. Hem och tvätta bilar, laga mat, fixa stallet och sen blev det film och bingolotto på kvällen. Veckorna bara springer iväg. 
Nya skorna och finklädd - Laddar för Kungsbacka

Brottning med Nattis innan middagen 
Flyttat upp och tränar med U9 grabbarna i år.
 
U 9 Säsongen 15/16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0