Eurovision och Bingolotto

En lugn vardagsvecka hemma hos mamma. På fredagen kom Elenor,Dan och Zakk på middag. Lördag fm spelade vi lite fotboll innan vi åkte till Borås. Vi var bjudna på Eurovision kväll hos Eva och Jonas. Grill och Gladiatorerna innan Eurovision drog igång. Jag somnade efter någon timme med huvudet i mammas knä.
På söndagen åkte vi mini ångtåg i Borås. Några gamla fantaster som byggt en fin bana man kunde åka med runt på. Därefter tillbaka till Göteborg för att vara gäster i Bingolotto studion. Fick ganska mycket myror i brallan när jag skulle sitta still så länge men det gick bra. Jag kom med i tv 2 ggr under treans bingo. Lotta Engberg tyckte jag var en sötis  :)

 Jag och Ingvar

Laddar för bingospel

Svalkande glass

Ångtågstur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0