Vecka i Värmland

Pappa hämtade mig i stan på måndag morgon och med lastad släpkärra åkte vi till Värmland. Jag ska på minisemester en vecka i Värmland medans pappa och Nina bygger på gården och jag vill inte vara med i allt stök och bök så jag åker till farmor och farfar istället. En vecka som bestod av att baka bröd, bullar och muffins. 
Var i slalombacken och åkte snowracer och pulka. Åkte skridskor på bandyplanen. Spelade massa olika spel och lade pussel. Var på stan och shoppade lite hade sovmorgon varje dag och bara njöt av lugnet. På lördag packade vi ihop och åkte ner till pappa och Nina som höll på för fullt med renoveringen. Mitt rum var klart och jag blev jätteglad och de kommer bli bättre när elektrikern är klar på övervåningen och vi får ordning på allt och kommer på plats. Nu kör vi en vecka på dagis igen.
 
Mycket snö i Filipstad

Uppvärmning på bandyskolan

Samling på bandyskolan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0