Mysvecka

Veckan rullade på utan några särskilda händelser. På fredagen hämtade mormor mig eftersom mamma skulle träffa tjejerna. Jag och mormor passade på att går på bio och titta på Big Hero 6. Filmen var jättebra!
På lördagen var det Alla hjärtans dag och Mattias kom till oss för att fira. Först åkte jag och mamma ner till passcentralen för att förnya våra pass som hade gått ut. På vägen hem handlade vi skaldjur enligt mina önskemål. Mysig kväll med Uno spelande, skaldjur och melodifestival. Just nu är det mycket Ninja Turtles som gäller. Jag har gjort min egen Turtles mask. Söndagen blev det bandy och bingolotto som vanligt. En ny bingolott vann vi denna gången.

Mio Ninja Turtle


Klätterapan Mio



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0