Juluppträdande och träning

Denna veckan började med att vi skulle sjunga i Annedalskyrkan tillsammans med övriga klasser från Mossebergskolan. Jag hade tränat mycket på Mössens Julafton och vi gjorde ett jättebra framträdande. Direkt efter skolan var det bandyträning på Åby. Tisdag simskola och onsdagen blev det lek med Zakk. Vi kollade även på Labyrint med Daidalos och hans slime robotar. Torsdag var det dags för bandyträning igen. Lördag förmiddag skulle mamma till Elenor och fixa håret. Under tiden gjorde jag och Mattias iordning årets pepparkakshus och dekorerade det fint. När mamma kom hem så lagade vi julgodis, 4 st olika sorter blev det. Min favorit var marsmallows med gelehallon och krossad turkisk peppar. På söndag kväll kördes jag till pappa då mamma skulle ut och resa.
 
Juluppträdade

Bus med Zakk och Dan

En pigg och en trött 

Bakning på schemat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0