Bandy, mys och 1:a advent

Pappa hämtade mig tidigt som vanligt på måndag och vi gjorde några ärenden på vägen hem. Tisdag var det simskola och jag tog ett nytt sim märke. Onsdag hade vi myskväll hemma hos oss med Anna & Anders och lek med Majken och Melker. Torsdag var det bandyträning och vädret var kanon och jag hade en lyckad träning. Fredag hade vi myskväll själva hemma. Nina har varit iväg till Malmö och Örebro i helgen men hästarna så pappa och jag har varit mestadels hemma. Lördag var det julmarknad i Ubbhult och vi åkte dit med Majken, Melker och Anna. Efter följde Majken med hem till oss och åt lunch och vi kollade lite på film och lekte innan vi åt tacos hos dem på kvällen. Söndag lekte jag med Valley och vi var på en skogstur. Lunch hemma och sen lite fix innan det  var adventsfika hemma hos Valley med grannarna. Avslutade helgen med att spela bingolotto utan större lycka.

Adventsljusstaken på plats

Sussie myser i stallet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0