Nya fritids

Måndagen började med inskolning på mitt nya fritids Bullerbyn. Jag skulle vara där mellan kl 10-15. Det gick alldeles utmärkt som tur var då mamma lämnade mig där på tisdag för att åka och jobba. På onsdagen var det studiedag och jag och Zakk tillbringade den med mormor. Vi tog en sväng till slottskogen och sen på trädgårdsföreningen och Göteborgskalaset. Mamma, Mattias och Elenor kom dit efter jobbet och så gick vi och åt på Sushi Yama. Därefter gick jag och mormor hem eftersom mamma och Mattias skulle till Packhuskajen och dansa.

På lördagen åkte vi hem till Martin, Sofia och Wilma. där grillade vi korv, kollade in nya huset, åkte fyrhjuling och plockade massa kantareller. Jag var en riktig mästare på att hitta kantareller i den snåriga skogen.

Söndag fm åkte vi till gammelmormor Margit och hjälpte henne att slänga en säng på skroten. Passade även på att leka lite på lekplatsen på innergården. Därefter åkte vi ut till havet och solade, badade och fiskade krabbor. På kvällen hyrda jag och mamma Pingvinerna från Madagaskar 4, den va riktigt rolig. Jag stannade hos mamma även på måndagen då pappa var upptagen på annat håll.

 
Gillar Martins nya leksak

Bad med Zakk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0