Ledig och badväder

Jag var kvar en dag extra hos mamma så pappa hämtade mig på förskolan på tisdag. Sen tog jag ledigt tre dagar hemma med pappa gården då Majken också var ledig rätt mycket så har det blivit en del mys och lek med henne. Vi har njutit av nya loungen på altanen, tagit hand om hästarna, klättrat i träden och lekt hos Majken. Varit väg och badat och jag har hoppat från 2 meters tornet och det var skitkul. Grill, pizzamys vid sjön och mer bad i det fina vädret. Söndagen avslutades med att inviga årets bingolotto säsong men det blev inga vinster.
Måndag och ny vecka på förskolan väntar.
 
Middag med Majken
 
Bad och lek
 
Pizzamys vid sjön
 
2 minuter vila mellan baden
 
Nyà myshörnan
 
Aldrig kul med punktering
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0