Storstädning och kalas

Veckan rullade på som vanligt fram till fredagen då mamma hade tagit ledigt från jobbet. Vi hade morgonmys och sen städade vi i lägenheten. Jag städade mitt rum jätteordentligt, både dammade och dammsög. På eftermiddagen åkte vi till Mölnlycke för att gratta Helena som fyllt år. Hela eftermiddagen var jag ute i trädgården och lekte med Albin och Melker. Vi femtiden kom gästerna och även Mattias med min nya cykel. Dock blev det ingen cykeltur på fredagen utan det blev först på lördagen. Vi hann även med att putsa fönstrerna innan vi tog oss ut. På lördagskvällen blev det tacos och Gladiatorerna. På söndagen var jag bjuden på kalas till Melissa som fyllde fem år. Vi tog en promenad till gymnastiksalen där kalaset hölls. Sen var det fullt ös i 2 timmar. Det bjöds även på korv pch tårta.

Storstädar

Lek och bus

Herre på täppan
 
Fikadags

Mer tårta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0