Aktiv vecka

Måndagen var annandag påsk och pappa lämnade mig hos mamma på förmiddagen. Efter lite pyssel hemma så tog vi oss till slottskogen i det fina vädret. Lite lek på lekplatsen sen spelade vi fotboll. Fler och fler barn kom och frågade om de fick vara med och spela och till slut var vi nog ca 16 barn som spelade match. På tisdagen följde jag med Ossian hem då mamma skulle till optikern. Lite mat och sen gick vi och spelade fotboll vid ett mål i närheten. Ingen simskola och fotboll på onsdagen eftersom det var påsklov. På torsdagen åkte vi till Sörredsbadet och tog igen en förlorad sim omgång. Vi var bara 3 st barn och vi fick simma flera längder. Än så länge simmar jag ca 6-7 meter utan flytkuddar på händerna. Mamma tyckte jag var jätteduktig. Tacomys med Zakk och Elenor på fredagen. Lördag morgon åkte vi till Kinna och Skene för att handla nytt gardin tyg till mitt rum och nya skor till mamma och Mattias. Jag valde ett mörkblått tyg med pirater på, de blev jättefina. Lördagkväll och söndag tillbringade vi i Borås, spelade kubb, planterade blommor och grillade.
 
Extra fotbollsträning

Koll på bollen

Lek på gården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0