Påskfirande

 
Påskvecka hos pappa och Nina och jag körde frukost på dagis onsdag och torsdag och det var kul men kombineras med simskola och fotbollsskola så var det en trött kille när helgen närmade sig. Tror även att jag oroade mig lite för påskharen för jag vaknade tidigt hela helgen. Lördag kom Nattis, Linnea och Robin upp och forade påsk med oss. Vi åt god middag och myste med lite påskgodis och kollade en film. Söndag hade påskharen hälsat på under natten och jag fick en piltavla, ett boulespel, en bingolott och lite godis. Vi hade en skön dag ute och bytte däck på bilarna och tvättade dem. Jag lekte en stund med Majken och vi fikade innan det var dags att kolla på Djurgården - Elfsborg samt spela bingolotto. Imorgon måndag är dagis stängt så pappa lämnar mig hos mamma på förmiddagen. 

Nya vårkläder

Grill på gång

Väntar på påskmat

Målat påskägg

Däckbytardag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0