Lek, Bus och Kalas

Efter mamma hade hämtat mig på dagis så blev det lite utelek med Zakk och hans pappa Markus, vi kastade frisbee. Jag var riktigt duktig och lyckades fånga den flera gånger i luften. Tisdagskvällen tog vi det lugnt och laddade inför en fullspäckad onsdag. Kl 15.00 var det simning som vanlig men istället för fotbollsträning så valde jag att gå på Theas kalas på Lek och Buslandet i Sisjön. Massa lek och bus blev det. På torsdagen fick mamma med sig 2 st tigrar hem från dagis, både jag och Zakk hade fått ansiktsmålningar av Maria. På lördagen var vi på bio och kollade på Boxtroll. Övriga helgen tog vi det ganska lugnt med lite lek och spel.



 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0