Mysig pappavecka

Pappa landade från Thailand på lördag och jag fick komma upp till han redan på lördag eftermiddag. Vi hade en jättemysig kväll och det fanns mycket att prata om då vi inte setts på två veckor. Pappa hade med en massa grejer hem till mig. Mestadels fina sommarkläder och lite annat nyttigt som jag kommer få användning av framöver. Söndag var det dags för bandyavslutning och det var riktigt kul att ha med pappa på isen igen och vi körde lite extra när det nu var sista chansen. Nu dröjer det till September innan vi kommer på is igen. Måndag åter till det normala igen med dagis men idag tog vi inte bilen ner utan idag blev det cykelpremiär och det var superkul att få ut den igen. Nu tränar vi på att jag ska lära mig att cykla ner för pappas tre branta backar, än så länge har jag inte ramlat men pappa finns till hands hela tiden. Tisdag var jag med på årsmötet i fiskeklubben och det var kul att träffa gubbarna och kolla in coola fiskerepotage. Frågade nog pappa 20 ggr när vi ska åka till Lilla Lövsjön!!
Fredag hämtade pappa mig tidigt från dagis och så bar det av till Halmstad. Vi ska umgås med Nina i helgen och jobba i stallet, köra traktor och harva banorna och jag ska rida och få köra häst för första gången i mitt liv.

Sista ispasset på bandyskolan

Kul med bra uppslutning

Stolt kille fick sin första medalj

Cykelpremiär till dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0