Mammaveckor

Varit hos mamma senaste två veckorna då pappa åkte till Thailand på semester med Nina och hennes familj. Veckorna med mamma har gått fort och vi har haft det jättemysigt och hittat massa grejer. Firat alla hjärtans dag, besökt frisören för en rejäl klippning, hälsat på Albin, Klas och Helena och lagat god middag och jag och Albin busade för fullt. Varit på badhuset med Zakk och Elinor, bandyskola på söndagar som vanligt, blivit hämtat tidigt från dagis av mamma då jag var trött och hängig men det gick över på ett dygn och sedan var det full fart igen på dagis. 4 års besök hos tandläkaren och jag hade inga tandtroll så borstningen sköter jag bra :)
Sista dagarna har jag frågat mycket när pappa kommer hem så jag längtar efter honom men på löradg kommer han hem igen efter 15 dagar på resande fot och troligen får jag komma upp till han på eftermiddagen och sen stannar jag kvar där ett gäng dagar.

Nyklippt och stylad
 
Lagar tacos med Albin

Bus med Albin
Coola killar

Tandläkarbesök

Färskpressad juice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0