Sommarfest, 5 år och Kalas

Måndag var det sommarfest på dagis och vi åt mysig picknick, jordgubbar, fiskade i fiskdammen, sjön sånger och hade supertrevligt. Tisdag fyllde jag 5 år och vaknade tidigt. Pappa och Nina hade gömt 10 paket i lägenheten så jag fick gå på presentjakt och hittade alla efter en stunds letande. Farfar och farmor hade oxå skickat paket och jag fick ny bandyutrustning, mystofflor, fiskekeps och jacka. Efter dagis åkte vi till Styrsö och åt födelsedagsmiddag, glass och myste runt på ön lite innan vi tåg båten tillbaka. Onsdag hade jag min 5 års fest på Bushuset och det var full fart med 16 kompisar i två timmar, jag fick en massa fina paket och presenter.
Torsdag/Fredag var det mammadagar då pappa och Nina åkte till Stockholm för att kolla på John Mayer. Helgen blev riktigt lugn då jag drogs med en förkylning och hosta så vi gjorde några små utflyter, kollade film, åkte lite båt och käkade gott. Måndag var det studiedag och jag var hemma med Nina och Pappa innan jag rullade ner till mamma på kvällen och stannar där resten av veckan. Midsommar till helgen - Undrar vad som är planerat.

Fiskdamm på dagis

Sång på kullen

Tur med vädret oxå

Grattis på 5-års dagen

Alla paketen öppnade

Rast, Vila på kalaset

Gött med lite kyla

Alla presenterna från kalaset öppnade och samlade

Skön kväll i skärgården

Testar nya sommarsäcken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0