Glad Midsommar

Veckan började med studiedag som jag tillbringade hemma hos pappa. På tisdagen var det fotbolls avslutning och barnen spelade match mot föräldrarna. Jag gjorde det avgörande målet på straff :)
Onsdag och torsdag tog vi det lugnt med hemmamys och handling. På fredagen var det midsommarfirande hemma hos Fredrik, Jennie och Lucas. Vi blev ett gott gäng på ca 20 personer som dansade, sjöng och åt gott. Årets första bad är oxå avklarat men jag tyckte det var jättekallt. Vi hade även en femkamp som vårt lag vann. måste bero på min grymma säckhoppning. Lördagen och söndagen blev det lugnt och stilla då vi alla var väldigt trötta. 

 Firar in midsommar

Dans med mamma

Årets första bad

Grabbarnas leksak

Blev en åktur till slut

Grillmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0