Båtmässa och stallet

Måndag blev det bandyträning som väntat med tjejerna och jag stortrivdes som vanligt. Tisdag hämtade pappa mig tidigt och vi rullade på båtmässan efter lunch. 5 timmar satte sina spår, var en trött kille som dock ville äta sushi yama påvägen hem så det blev middag där och sen hem och sova. Ett besök på XXL och lite andra små shoppingturer har vi oxå hunnit med. Lördag var det hemmamatch mot Västerstrand men det gick som det brukar nu mer för pappas tjejer som jag uttrycker det: varför förlorar alltid tjejerna ?? :(  2-10 mot VAIK denna dag. Efter matchen satte vi oss i bilen och åkte till Halmstad för att hälsa på Nina. Tacomiddag, lördagsmys och melodifestivalen uppskattades. Söndag hade vi stalltjänst till min stora glädje. Många hästar, mocka, kolla in allt på travbanan och mysa runt gjorde att dagen gick fort. Sushimiddag och sen mys hemma innan jag skulle sova men en jordnötsgodis höll på att att göra att det slutade med ett besök på Halmstad Sjukhus men pappa hade med mina tabletter så det hjälpte denna gången och jag somnade lungt efter 1 ½ timme. Måndag tog vi det lungt, gjorde en sväng på stan och fikade innan vi lämnade Halmstad för hemfärd vilket jag inte var speciellt glad över. Tyckte vi skulle stanna en vecka till :) Bandyträning på måndag igen, bus hos familjen Hedbom/Meyer på onsdag innan det är dags att åka till mamma på torsdag. 

Sommaren leksak enligt Mio

Hemmamys

Halmstads största häst  #Opitergium

Stalltjänst

Stor leksak. Banmästare nästa jobb ?

Favorithästen Pin Kronos

Mysfika innan hemresa till Gbg

Middag med Sigge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0