Mycket bandyplanen

December månad runt hörnet och på måndagen var det fika/mys träff på dagis och pappa dök upp tidigt och jag visade vad jag gjort och vi fikade, spelade spel och sen bar det hemåt för att laga middag. Lugn tisdag medan onsdagen som vanligt innehöll simskola. Torsdag var det bandyträning och äntligen börjar det bli is på bandyplanen. Fredag var det en galen trött kille som hämtades på dagis så vi tog en tidig kväll. Helgen har det varit bandy för hela slanten då vi hade hemmamatch mot Surte på lördagen, seger 7-2 medan vi förlorade mot Nässjö på söndagen med 0-7. Premiär för bandyskolan ute efter matchen och det var kul att komma ut på stor plan. Avslutade med två-mål där mitt blåa lag vann med 5-1 och jag gjorde 3 av målen. Tacomys på kvällen och ännu ett steg närmare julen. 
 
Suddig men mysig vy över Göteborg

Stabil seger i hemmapremiären

Biche galopperade bort sig på Axevalla
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0