Möte och isträningar

Ny vecka där pappa och Nina hämtade upp mig på dagis på måndagen och vi lagade lite mat och hade myskväll. Tisdag åkte jag med pappa upp till Gråbo på fiskemöte, fikade och tjötade med fiskegubbarna :)
Onsdag simskola och jag fick ett nytt simmärke. Torsdag isträning med pappas tjejer men tyvärr ingen is ute än så vi får nöta hall ett tag till. Fredag var det en trött kille som hämtades från dagis och vi hade en lugn hemmakväll. Lördag gjorde vi några ärenden innan vi körde V75 och myslördag till max. Söndag morgon var vi och hälsade på Nicke, Helena, Tuva och Sigge en sväng innan bandyskolan och sen var jag med på pappas träning också så dryga 3 timmar på is. Söndagsmiddag hemma på kvällen och så var denna vecka slut. Full Fart Framåt !!
 
Brilljerar på dagis
 
Bandyskola

Bandyträning med tjejerna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0