Luciafirande och avslutning

Julen står runt hörnet när jag kom till pappa och Nina på måndag hängde det adventspaket i hallen men de fick vänta en dag. Middag och sedan bandyträning stod på schemat idag. Tisdag fick jag öppna det första paketet och det var en film. Lassemajas dektektivbyrå. Självklart kollade vi på den efter middagen och åt lite pop corn till. Onsdag var det avslutning för terminen på simskolan och jag var jätteduktig. Ser fram emot omstarten efter nyår. Torsdag blev lugn medan fredag bestod av lite handling och förberedelse av middag. Hemmagjord Pizza.
Öppnade mitt andra paket. Fick filmen Bamse och Tjuvstaden så det blev filmmys på kvällen. Nina jobbade helg så pappa och jag passade på ett åka till badhuset på lördag förmiddag, kollade lite när herrarna spelade bandymatch innan vi åkte hem och satte en lussedeg som skulle bakas på eftermiddagen. 82 st goa lussekatter blev resultatet. Mysig middag på kvällen och lite lördagsgodis. Söndag tog vi det lungt. Bandyskola på eftermiddagen och sen lite mat fick bli avslutningen på en skön vecka. 10 dagar kvar till julafton.

Sista simskolan för hösten
 
Jag flyter

Luciafirande på dagis

82 st goa lussekatter
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0