Riddarspel och Lysekil

Semestern började bra med en dag i Hova och tornerspel, det var en ny erferenhet för både mig och mamma. Jag höll hårt på Svarta blixten och hans lag. På måndagen bar det av till Lysekil där vi fick låna Anne och Pierres hus. Bada och fiska krabbor stod på dagordningen de flesta dagarna. Albin med familj kom och hälsade på oss, det var roligt. Jag lärde känna en tjej som hette Kylie och vi fick många stora krabbor ihop. Hann även med ett besök på Havets Hus där vi kollade på havets alla djur och lekte sjökapten. Två lugna dagar hemma med ett besök i slottskogen där vi träffade mina sysslingar Lionel och Leonie. Mycket lek ock bus. På onsdagen bar det av upp till farmor och farfar i Filipstad. Mamma, Mattias, Jennie och Camilla skulle vidare til Malung och dansa så de släppte av mig på vägen.

 Riddarspelen i Hova

Full fart i Lysekil

Albin hälsade på

Livsnjutare

Lär mig simma

Havets hus

Ska bli pirat när jag blir stor

Fruktstund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0