Havet och Liseberg

Sista semesterveckan tillbringades hos mamma. Vädret fortsatte att vara jättefint så vi tillbringade måndagen och tisdagen på Hovåsbadet med krabbfiske och bad. Jag är som fisken i vattnet och ville vara med och bada på det djupa (givetvis med puffarna på) Onsdagen tillbringades på Liseberg men det var så mycket folk att vi mest stod i kö. På torsdagen och fredagen skulle mamma jobba och jag fick vara med mormor. Vi tillbringade hela torsdagen på Universeum där vi kollade på djur och lekte. Fredagen bestämde jag att jag ville till Liseberg igen så jag och mormor tog en sväng dit och strosade runt och åkte lite karuseller. På lördagen kom mammas kompisar från Västerås och åt middag med oss. Dottern Wania och jag hade jätteroligt. På söndagen blev det åter igen Liseberg med Wania och hennes familj. Som tur var det inte så mycket folk så vi kunde åka massa karuseller. På måndag börjar dagis igen.








 
 

 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0