Dagis start

Måndag var det dags att börja dagis igen och det var kul att träffa alla kompisar igen även om det har varit lungt första veckan så många fortfarande arit lediga och det ska skolas in en del nya barn första veckorna. Under veckan har jag varit själv med pappa då Nina är i Halmstad och jobbar med hästarna. Vi har lirat lite fotboll, byggt ihop nya draken och testat den och haft mysonsdag med trav och god ma. Torsdag gjorde vi ett besök hos frisören innan vi åkte ut med båten och njöt av lugnet i skärgården. Blev lite mat på Styrsö, tanka båten och en sväng innan vi drog oss hemåt. Fredag hämtade pappa mig vid lunch och vi åkte ner till Halmstad. Besöket i stallet blev inge bra idag heller då jag fick någon sort allergisk reaktion så nu har pappa bokat tid till mig så vi får kollat allt en gång för alla. Lördag lirade vi fotboll på gården och sedan hängde vi på Tylösand, badade och myste en stund innan regnvädret drog in. På kvällen åkte vi till havet och åt en god middag. Söndag var dags för allsvensk premiär för mig då vi skulle gå på Halmstad - Djurgården. Det var kul att få se en match på riktigt även om det var en ganska dålig fotboll och Halmstad vann med 2-1. Efter matchen rullade vi hemåt Gbg och snart dags för en nya vecka igen med allt vad det innebär.
 

Hos frisören

Mat på Styrsö

Njuter av lugnet

Hänger på Tylösand

Första fotbollsmatchen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0