Tiden rinner iväg

Sista två veckorna har bara försvunnit. Farmor och farfar stannade till onsdag och vi hade ett par mysiga dagar. Helgen var vi i Halmstad och hälsade på Nina och körde två dagar i stallet. Vädret var bra och vi hade det supertrevligt. Jag höll för första gången helt själv i tömmarna när vi var ute och körde häst på slingan, snacka om nöjd kille. 
Veckan som gått har jag varit hos mamma. Jag har invigt nya fotbollkläderna som jag fick av pappa på första träningen och trots regn var det jättekul. Fick lite ont i fötterna efter en stund så då åkte de vanliga skorna på. Jag gjorde första målet när vi spelade två-mål. I helgen har jag busat med Zakk och varit på Valle´s barnkalas.
Nästa vecka är det påskvecka och då drar vi till farmor och farfar för lite påskmys.

Nya fotbollskor, benskydd och strumpor

Påväg ut och ska köra häst

En helt vanlig kväll när pappa och jag kollar alla matcherna

Första träningen

In med bollen i mål

Lek och bus
Rast, vila på kalaset

Glass i stora lass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0