Galna veckor har försvunnit

Sista veckorna har bara försvunnit. Det har varit full fart och lite till för pappa på jobbet då vintersäsongen är runt hörnet. Mamma har jobbat på och för mig rullar dagislivet som vanligt. Haft lite mysdagar med mormor oxå och var där i helgen när mamma och pappa var i Stockholm på bröllop ( Kari & Jannika gifte sig). Jag är väldigt inne på att pärla pärlplattor och spela yatzy just nu men det här med att förlora har jag inte riktigt lärt mig acceptera än men de kommer väl. Verkar som jag har fått pappas vinnarskalle. Lekt lite med dagiskompisarna efter dagis och klätterställningen på gården är välanvänd, både spark och vanlig cykel används oxå flitigt. Pappa och jag var på badhuset en dag ihop med Nicke och Tuva. Sigge har fyllt ett år oxå så vi var förbi och grattade lite i efterskott. Till helgen väntar det två stycken barnkalas ( Maja och Holly på dagis har 4 års kalas ) och på söndag är det dags första ispasset för mig i ishallen ihop med pappas tjejer.
 
Klätterapa

Pärlar pärlplattor

Yatzykillen

Morgonmys

Grattar Sigge 1 år

Promenad på stan

Wilma på besök



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0