Sjukhusbesök

Varit med mamma i veckan och det har rullat på bra och gjorde en liten avstickare med pappa på torsdag till Ale Arena för lite isträning då bandyskolan var inställd denna vecka pga konståkningen hade tävlingar hela helgen så var mysigt att få ett ispass i alla fall.
Annars har vi tagit det ganska lungt och fredag till lördag var jag hos mormor. Lördag hade mys med Zakk och Ellinor men kvällen fick ett litet abrupt slut när jag åt en nötcreme. Munnen svullnade upp och jag fick lite svårt att andas så vi åkte genast in till Östra Sjukhuset där de tog hand om mig på bästa sätt. Där fick jag antihistamin och kortison och de gjorde nytta i slutändan trots ett par kräkningar påvägen. Söndag var jag tillbaka i det normala även om jag var lite trött så nu blir en utredning om vad jag kan vara allergisk mot så vi inte gör om den här svängen.
Imorgon är det måndag och dagis igen, pappavecka och säkert lite bandy på schemat och ingen är gladare än jag för det :)

Jag och Zakk lagar mat

Lugnet har lagt sig

Besök på sjukhuset

Stackars liten kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0