Filipstad

Lördag kom vi i alla fall iväg till Filipstad för lite ledighet och fira farmor som fyllde 70 år. Har passat på att träffa lite vänner, varit i stugan och spavänt grönsakslandet, krattat lov och gjort vårfint. Ser fram emot att komma tillbaka när värmen kommit. Natten till tisdag släppte isen och tog bryggan med sig så det slutade med att vi fick bygga en helt ny brygga men det blev kanonbra. Onsdag bar det hem till Göteborg igen för lite jobb, tvätt och fix. Torsdag/Fredag skulle jag varit på dagis men jag åkte på en brakförkylning och lite feber så pappa fick hämta mig tidigt på torsdagen. Nu mår jag i alla fall lite bättre och idag lördag bär det till Liseberg med Bella.

Smörgåstårta på födelsedagen

Bara det bästa vinet är bra nog på 70-års dagen


Grattis Farmor

Devin gillade tårtan 

Mys i köket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0