Midsommar

Livet har rullat på sedan min 4-års dag. Jag har gort den första rejäla vurpan på cykeln och skrapat upp knät rejält så det slutade med att pappa och jag åkte till backaplan och köpte knä och armbågskydd så nu är jag beredd på nästa smäll.
Helgen som gick var vi uppe i Hindås och hälsade på Sofia och Martin och lämnde en present till Wilma som är nu är tre veckor gammal. Sedan har det varit full fart mot Värmland och firande av midsommar och vi bosatte oss i sommarstugan trots lite skiftande väder.
Dans kring midsommarstång, fiske, båtliv, röja och fixa med lite allt möjligt, tagit årets första bad och sen ytterligare en del fiske och jag har fått några riktigt fina abborrar och intresset bara växer till pappa stora glädje. Mamma rullade hem redan lördag medan pappa har semester så vi stannade kvar till onsdag. Torsdag/Fredag blir det dagis och sedan får vi se vad det blir av helgen.

Årets första bad

Glad Midsommar

Fiskelycka
Söt som socker

Ett paradis att växa upp på

Husbåt

Kapten Mio med Farfar

Myggjagare ??
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Så himla härliga sommarbilder! Mio i midsommarkransen är hur fin som helst! =) Kramar från Norge

2013-06-27 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0