Grattis på 4-års dagen

10 Juni och dags att fira min 4-års dag. Det började hemma med presentöppning. Manchester Uniteds hemmaställ, Urbanearns hörlurar och en Bamses sommartidning med diverse tillbehör och jag trodde nog det var allt men när jag gick tillbaka in i mitt rum stod det en helt ny cykel och gissa om jag blev glad. Frukost och sedan följde mamma och pappa mig till dagis och jag cyklade helt själv vissa delar och inga vurpor. 
Dagen till ära var det sommarfest med 40 st tårtor, fika, fiskdamm, ansiktsmålning, lotterier och allsång.
Efter detta åkte vi till Margit och fortsatte firandet med smörgåstårta och godistårtan som pappa och jag bakade igår. Jag fick ett regnställ, fleecejacka, en väst, short, keps och några sedlar att spara till framtiden.
Tusen tack för en underbar dag och alla fina presenter och grattishälsningar. Det var en glad 4-åring som somnade hemma vid åttatiden. Kramar Mio.

Hemmagjorda tårtan

Nya Unitedstället och hörlurarna

Min första cykel
Snart 40 st tårtor på bordet

Ansiktsmålning på gång

Allsången avklarad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0