Sommarlov och Lysekil

Sista veckan på dagis gick snabbt och det blev en lugn vecka då ganska många barn redan tagit sommarlov. Själv avslutade jag terminen med att mormor hämtade mig och vi tog en sväng på stan och gick in på BR leksaker där jag fick en Angry Bird Bomb. Mamma och pappa åkte tidigare på dagen till Halmstad för att kolla på Gyllene Tiders premiärspelning. Lördag hämtade mamma och pappa mig och sen bar det av till Lysekil för semester. Vi har myst runt på stan, solat, badat, shoppat, gjort ett besök på bogserbåten Bonden och till min stora förtjusning kollat på mitt livs första konsert och jag älskade verkligen Gyllene Tiders spelning i Pinnevik. Vi stannade till onsdag och sedan har vi haft ett par underbara dagar ute på havet med båten Tihi. Albin och Helena var med ut en dag och mormor dagen efter. Jag har slutat med blöjor helt nu eftersom jag är stora killen och gissa om jag var nöjd när jag största bajsningen någonsin på pottan på fredagen. 
Imorgon åker mamma till Malung på dansbandsveckan ihop med Linda så pappa och jag har nu 5 dagars egen tid/semester. Undrar vad vi ska hitta på för bus ......

Så sööööt
 
Ny bandyhjälm

Gjort ett besök på bogserbåten Bonden
Redo för Gyllene Tider i Pinnevik
 
Min första konsert blev lyckad

Steker på Pråmen

Badkruka ??
 
Kapten Mio



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0