Bestämma själv

Torsdag och fredag blev det dagis som planerat och det var kul att träffa alla kompisarna igen. Nu är det bara en vecka kvar innan jag går på sommarlov. I helgen frågade mamma och pappa mig var jag ville göra och jag svarade: Leka med mormor och gå på utflykt :)  så efter lunch på lördag lämnade mamma och pappa mig hos mormor och vi hade en mysig dag trots regnet, picknick i vardagsrummet, cykel och besök i Slottsskogen. Söndag hämtade mamma mig ioch vi åkte till Karin, Oleg och Mille och lunchade medan pappa sussade gott hemma efter ha kommit hem vid 6-tiden på söndagsmorgonen. Eftermiddagen blev det lek och bus hos Albin, Helena och Klas innan dagen avslutades med en pizza ihop. 


Albin och jag lirade fotboll

Och körde lite stutsmatta, grabbar hjälper grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0