Värmen har kommit

Söndagen blev lugn med lite matlagning hemma innan vi gjorde en sväng ut.
Veckan har bara rullat på. Pappa har varit en sväng till Stockholm på möten, Mamma har varit i Norrköping med jobbet och jag kör på med dagis. Det är full fart överallt!!
Under helgen kom i alla fall den efterlängtade värmen och vi fick en fin valborg/1 maj.
Fredag var det premiär i Lilla Lövsjön och vi packade fikaväskan och begav oss upp. Mina, Alva, Andreas och Annie hakade på och vi hade en underbar dag som avslutades med lite båtåkande.
Vi har varit på fiskemässa på El-Ge och jag hittade en egen båt på utsidan, läge att köpa nytt pappa ?  eller så tar jag en kajak :)  Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem med lite fisk och när jag ska få mitt egna fiskespö!!

Hoppas på fortsatt bra väder i veckan.



Köttfärsbiffar på gång


Egen båt på gång ?


Eller så köper jag en kajak


Lekplatsens favorit


Äntligen båtliv


Mamma trivs


Solnedgång


Galet vackert



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0