Kalas och utflykt

Tiden har återigen försvunnit men här kommer lite uppdatering om senaste tiden.
Mamma har varit iväg med jobbet en sväng igen, pappa har varit i Luleå och vänt och hälsat på vintern, mamma har sprungit vårruset och hunnit med ett besök hos frisören medan jag själv njuter av livet.

I helgen var mamma och pappa på en liten halvweekend fredag till lördag på Vann Spa - Lysekil och fick njuta av lite ledighet. Jag sov hos mormor och vi har haft det kanon som vanligt.
Söndag åkte pappa tidigt på kastkurs medan jag och mamma åkte till Mölnlycke för två kalas. Albin firade sin kommande 1 års dag och sen vidare på Linus 3 års kalas. Lite varva ner innan vi rullade vidare till Hällesåker till Karin, Oleg och barnen och det blev det full fart igen innan pappa plockade upp oss på kvällskvisten.

Tisdag idag vi har varit på årliga dagisutflykten med dagis i Slottsskogen och likt förra året var det bra uppslutning och bra väder. Vi hälsade på djuren, fikade, lunchade, lek och bus som vanligt innan det var dags att knyta ihop säcken på eftermiddagen. Ingen lunchsovning idag heller och det var en trött kille som somnade efter lite kvällsläsning.

Snart bär det av till Österike och lite semester :)



Ridtur i Slottskogen


Power träningen provades


Älgkalven till höger är 4 dagar gammal


Fin fågel


Hoppas han inte tar mig....


Lika leka bäst?


Pratglada fåglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0