Magsjuka och Feber

Det kom några några varmare dagar och jag trodde livet lekte men på torsdag kom jag hem från dagis, ville inte äta middag och istället kräktes jag som en gris i hallen stunden och magsjukan som snurrar på dagis i 2 veckors tid tog mig till slut. Natten till fredag var inte rolig men det blev bättre under fredagen och till slut stannade det upp men jag var rejält matt. Helgen blev väldigt lung och pappa och jag var ute och tog lite frisk luft på söndag medan mamma låg hemma sjuk, nån bland mellan magsjuka och feberslängar.
Hade förhoppning att kanske kunna gå till dagis på måndag men istället vaknade jag upp med 39,3 i feber måndag morgon så vi blev hemma fram till torsdag när jag äntligen var frisk till 100%. Måndag kväll blev pappa krasslig och låg fram till onsdag kväll men var rejält sliten även torsdag så nu när vi betat av hela familjen med magsjuka, feber och influensa så får vi verkligen hoppas att vi haft våran dos av detta för denna vinter.
Fredag var pappa på bandymatch med tjejlaget och det tog en poäng hemma mot Skirö medan mamma och jag hade myskväll hemma.

Helgen har varit underbar. Lördag var det kanonväder så pappa och jag grejade lite hemma, åkte till båthamnen ett par timmar, kollade båtar, fikade och knallade runt i det underbara solskenet. På kväll åkte vi till Albin och Klas i Mölnlycke och stannade över till söndag medan mamma och tjejerna hade möhippa för Karin under lördagen.
Söndag var det badhuset och bandyplanen som gällde innan vi körde lite tvättstuga på kvällen.
Pappa åkte på sista bandymatchen för säsongen med tjejerna och det blev seger med 4-2 mot Sunvära.

Måndag. 100% frisk och får verkligen hoppas livet rullar på nu. Pappa hämtade mig tidigt på dagis och så tog vi bussen ner till bandyplanen för säsongen sista åk, de stänger av anläggningen imorn så gäller att passa på.
Gissa och det var en nöjd kille som somnade måndag kväll.

Kommer lite bilder kommande dagar från icke sjuka tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0