Underbar födelsedag

Det blev en mycket lyckad födelsedag. Trots vädret så bar det av till Liseberg för lek och bus. Jag hade bestämt att vi skulle åka både buss och spårvagn så det slutade med en liten omväg till Liseberg men är det min dag så är det jag som bestämmer. Vi började med att lämna napparna till kaninerna i kaninhuset men det var en clown som fick hjälpa mig i slutändan, kaninerna var inte så populära denna gången heller.
När napparna väl var lämnade köpte vi ett åkpass och sen bar det av i full fart till farfars billarna som jag säkert åkte 10 ggr innan dagen var färdig, flygplanet, knatterallyt, tekopparna var andra populära karuseller.
Vi spelade lite på några hjul och bästa var nog när jag vann en ahlgrens bilar - ett av mina favoritgodis.
Vi tog en fika och det blev självklart en bit tårta innan vi åkte lite mer karuseller. Ett ballongköp och godisklubba innan det bar av hemåt för mer firande. Mormor, Anders, Margit och Arne kom på besök och lämnade lite goa paket, åt min special beställda Skalman-tårta och det var riktigt god.
På kvällen åkte jag med mormor hem och ska nu ha en vecka semester ihop med mormor. Får se var veckan tar vägen. Till sist frågade jag bara tre gånger var napparna var under söndagen och verkar som det ska gå bra att klara sig utan dem.
Påväg till Liseberg med napparna i högsta hugg
Lämnar ifrån mig napparna till kaninbebisarna
På besök hos kaninerna
Svanen var kul
Farfars bilarna populäraste karusellen
Nr 4 gjorde mig en bilkartong rikare
Paketöppning
Eget fiskespö
Blixten McQueen spark från farfar och farmor
Skalman tårtan gjord av Karin   http://karinscorners.blogspot.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0