Semester med Mormor


En vecka med mormor går fort när man har kul. Måndag åkte vi till Britt-Marie och Cisela i Åsa och har varit där tre dagar.
Torsdag blev det ett besök i Slottskogen och fredagen spenderades på Liseberg.
Tanken var att jag skulle stannat till lördag men fredag kväll blev det en liten snabb vändning då vi efterhand kan konstatera att jag dragit på mig en ny öroninflammation.
Lördag blev lugn hemma på dagen innan vi på eftermiddagen åkte till Pia, Dahniel, Filippa och Julia på lite middag men det var en ledsen och trött kille som mest längtade hem.
Söndag åkte mamma och jag med pappa till Lilla Lövsjön när de skulle fixa de sista flytbryggorna, vi grillade lite korv, tog en fika och mös runt lite innan kvällen blev stillsam hemma.

Imorn är det studiedag på dagis så jag är ledig så vi börjar dagen med ett besök hos tandläkaren.

Kommer lite bilder inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0