Mio 3 år

Idag är det 3 år sedan jag föddes och oj vad tiden går fort. Jag är stora killen nu :)
Det har varit tre underbara år och jag har världens bästa föräldrar.

Idag ska vi till Liseberg och lämna napparna till kaninerna, åka karuseller, äta godis, luncha och mysa runt innan det blir lite mottagning hemma i eftermiddag med tårta och paket.
Får väl återkomma med lite bilder på hur dagen slutar.


PS. Varit dåligt med bloggande på slutet då pappa varit på Malta med jobbet och mamma har jobbat ikapp sedan våran semester i Österrike men livet rullar på som vanligt med dagis, lek och bus.
Nu väntar jag vara på att sommaren ska komma.
Nedan några födelsedagsbilder sedan jag föddes.
Grattis på 3-års dagen
2-års dagen
1-års dagen
Nyfödd 10/6-2009  23,33
1 dag gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0